RECENZIJA - La cara oculta / The Hidden Face (2011.)

SCENARIJ: Andres Baiz / Arturo Infante
ŽANR: Drama / Mystery / Triler
GLAVNE ULOGE: Quim Gutierrez, Martina Garcia, Clara Lago
GODINA: 2011
DRŽAVA: Kolumbija / Španjolska
TRAJANJE: 97 minuta

Često sam u potrazi za dobrim filmom koji će me držati u neizvjesnosti do samog kraja, a ovaj kolumbijsko-španjolski triler je bio pravi bingo! "La cara oculta" je vrlo zanimljiv, misteriozan i napet triler, film koji je definitivno jedan od razloga zbog čega sam postala veliki ljubitelj španjolske filmografije. Redatelj filma je relativno nepoznati Andres Baiz koji iza sebe ima tek 3 dugometražna filma. Glumačku postavu čine Quim Gutierrez kao Adrian, Martina Garcia kao Fabiana te Clara Lago kao Belen.

U središtu priče nalazi se mladi i zgodni dirigent Adrian koji se nakon dobivenog posla seli u Kolumbiju, a pritom sa sobom vodi i djevojku Belen. Nedugo nakon njihovog dolaska, Belen se odlučuje na radikalan potez te odluči ostaviti svog partnera koji je sklon flertovanju. Ostavlja mu videozapis na kameri i misteriozno nestaje. Dok Adrian utapa tugu u alkoholu, konobarica Fabiana baca oko na njega, a vrlo brzo će upravo ona zamijeniti Belen u Adrianovom životu. Fabianov život počine se komplicirati dolaskom policijskih inspektora koji sumnjaju da je on imao nešto sa nestankom svoje bivše djevojke. Što je napravio Adrian? Što je napravila Belen? Koliko daleko su spremni otići za svoju ljubav? Koliko je tanka granica između ljubavi i mržnje?

Film je nastao prema priči Artura Infantea, a svakako želim pohvaliti odličan i zaista nepredvidljiv scenarij. Prvih pola sata fima je poprilično mirno. Redatelj koristi retrospektivan način prikazivanja scena kako bi razbio monotoniju i zadržao našu pažnju. Druga polovica filma je vrlo intrigantna, a svaka scena je vrlo uzbudljiva i donosi nam neko iznenađenje. Gledajući film pokušavamo donositi zaključke, ali zapravo smo jako daleko od onoga što se krije s druge strane maske.  Film nije "mindfuck", ali je jako pametno osmišljen triler sa velikom dozom misterije koja vas neće ostaviti ravnodušnima.

Jako mi se svidjela kombinacija trilera i klasične glazbe. Klasična glazba sa sobom donosi jednu dozu napetosti i neizvjesnosti, a to odlično funkcionira sa ovim žanrom filma. Scene gdje Adrian dirigira orkestrom su nabijene strašću i dinamikom, te ostavljaju na nas dojam teatralnosti. Možda su se mogle iskoristiti neke bolje i energičnije skladbe, ali i ovako je zadatak glazbe ispunjen. Osim glazbom, redatelj stvara atmosferu i napetost klasičnim filmskim trikovima kao što su grmljavinsko nevrijeme, nestanak struje i lavež pasa.

La cara oculta je izvrstan film koji morate pogledati. Otkrit ćete je li znatiželja ubila mačku i koja je cijena ljubomore i pohlepe. Uz malo više pažnje oko nekih detalja i uz malo bolje glumce, mogli smo gledati film za čistu desetku! Ovako La cara oculta ostavlja «samo» jako dobar dojam. Pogledajte ga ako dosad već niste, sigurna sam da ćete biti i više nego zadovoljni!

OCJENA 8/10