RECENZIJA - Na kraju duge / Love, Rosie (2014.)

Izbor osobe s kojom ćeš dijeliti život jedna je od najvažnijih odluka koju ćeš ikada donijeti. Izbor pogrešne osobe život čini sivim i ponekad to ni ne primijetiš sve dok se jednog jutra ne probudiš i shvatiš da su prošle godine... Ponekad čovjek ne vidi, da mu je ono najbolje što mu se ikada dogodilo, cijelo vrijeme pred nosom...”

REDATELJ: Christian Ditter
SCENARIJ: Juliette Towhidi / Cecelia Ahern
ŽANR: Komedija / Romantika
GLAVNE ULOGE: Lilly Collins, Sam Claflin, Christian Cooke
GODINA: 2014
TRAJANJE: 102 minute

Rosie (Lily Collins) i Alex (Sam Claflin) su najbolji prijatelji od malih nogu, točnije od pete godine života i teško je zapravo pretpostaviti da su stvoreni jedno za drugo… Ili to baš i nije tako? Sve mijenja rođendanska proslava Rosiena 18-tog rođendana gdje se prijatelji poljube te drugi dan kada pokušaju razgovarati o tome Rosie konstatira da bi željela da se to nikad nije dogodilo (ovdje Rosie prvenstveno misli na pijanstvo, a ne na nesuđeni poljubac kojega se zapravo i ne sjeća). Kako Alex nije shvatio poantu Rosiena odgovora, ovdje započinju muke ovog “para” jer ih taj razgovor, i međuostalim Rosiena trudnoća, odvedu u sasvim suprotne pravce njihova života te je simpatično pogledati kako su se snašli u novonastalim okolnostima te hoće li uspjeti opet pronaći zajednički put.

Love, Rosie je britanska romantična komedija bazirana na priči “Where Rainbows End” irske spisateljice Cecelie Ahern iz 2004. godine. Iako film u potpunosti ne prati knjigu, možemo reći da je ovo više-manje uspješna ekranizacija ako zanemarimo predvidljivost same priče jer je, nažalost, danas zapravo jako teško biti originalan kad je u pitanju ljubavna priča koja se nastoji dopasti gledatelju jer postoji jako malo toga što već negdje nismo vidjeli. Mene su zapravo dosta smetali obrati u odnosu Alexa i Rosie kojih je bilo i previše, no zapravo nikada nije bila upitna njihova konačna sudbina što konačno i ukazuje na već spomenutu predvidljivost.

Lily Collins i Sam Claflin ostvarili su izuzetnu kemiju na ekranu te nije trebalo dugo da se to primjeti. Iskreno rečeno, s obzirom na (ne)zahtjevnost uloge sasvim su korektno odradili svoj posao u svrhu koju su željeli – navesti gledatelja da se poveže s njihovim prijateljstvom ispremiješanim romantičnim osjećajima što je zapravo bilo jednostavno jer smo svi jednom bili u situaciji kad smo željeli nešto više od prijateljstva. Upravo zato željno isčekujemo kraj da konačno saznamo kako će se njihov odnos manifestirati. Kod mene je taj “osjećaj” izostao jer sam u ranoj etapi filma zapravo mogla zaključiti kako će se radnja odvijati i zato mu zamjeram neorginalnost i već viđenu priču kao i to što je nakon nekih 45 minuta prikazivanja postao malo dosadnjikav.

Ukratko, ako želite pogledati romantičnu komediju bez previše mozganja i razmišljanja te ako ste spremni zažmiriti na navedene mane onda je Love, Rosie film baš za Vas. Vidim ovaj film kao dobar izbor za poslijepodnevni odmor i opuštanje s dragom osobom te ga u tu svrhu zaista preporučam.

Autor: Aneli Jurić